R

e

j

e

c

t

e

d

P

R

E

S

S

«Τέλος του Παιχνιδιού» του Σάμουελ Μπέκετ

@ Θεάτρο Τ

Δελτίο τύπου / Θεάτρο Τ

«Τέλος του Παιχνιδιού» του Σάμουελ Μπέκετ
@ Θεάτρο Τ

Εξασφαλίστε έγκαιρα τα εισιτήριά σας μέσω viva.gr: https://goo.gl/JtNkMN

Μετά την επιτυχία που σημείωσαν οι παραστάσεις τον περασμένο Μάιο, το εμβληματικό έργο του Σάμουελ Μπέκετ επιστρέφει στη σκηνή του Θεάτρου Τ από το Σάββατο 30 Σεπτεμβρίου και για περιορισμένο αριθμό παραστάσεων. Η παράσταση είναι μια συμπαραγωγή της Πειραματικής Σκηνής της «Τέχνης» και του Θεάτρου Τ, σε σκηνοθεσία Γλυκερίας Καλαϊτζή, με τους Δημήτρη Ναζίρη και Έφη Σταμούλη στους κεντρικούς ρόλους.

Στο έργο ο Χαμ, αφέντης και εξουσιαστής, ζει το δικό του τέλος του κόσμου με μόνη συντροφιά τον υπηρέτη του Κλοβ και τους δύο γέρους γονείς του, Ναγκ και Νελ. Τυφλός και καθηλωμένος σε αναπηρική πολυθρόνα, ο Χαμ βασανίζει τον Κλοβ, ο οποίος δεν μπορεί να καθίσει. Ο Κλοβ, παρότι μισεί τον Χαμ, διστάζει ή φοβάται να τον εγκαταλείψει.
Χαμ: «Γιατί μένεις κοντά μου;»
Κλοβ: «Γιατί με κρατάς;»
Χαμ: «Δεν έχω κανέναν άλλο.»
Κλοβ: «Δεν έχω αλλού να πάω».

Οι γονείς του Χαμ, Ναγκ και Νελ, είναι παράλυτοι και κατοικούν μέσα σε σκουπιδοτενεκέδες, από όπου βγάζουν κατά διαστήματα το κεφάλι τους, ως ένδειξη ότι είναι ακόμα ζωντανοί. Η σχέση του Χαμ μαζί τους, μια σχέση που χαρακτηρίζεται από κυνισμό και βαναυσότητα.

Όπως και στο «Περιμένοντας τον Γκοντό», έτσι και στο «Τέλος του Παιχνιδιού», οι ήρωες του Μπέκετ αναμένουν. Στο πρώτο αναμένουν την ελπίδα. Στο δεύτερο αναμένουν τον θάνατο, το οριστικό τέλος. Τελειώνει, όμως, το παιχνίδι; Τελειώνει ή συνεχίζεται αενάως;

Χαμ: «Το τέλος βρίσκεται στην αρχή κι όμως συνεχίζουμε».

Γραμμένο το 1956, λίγα χρόνια μετά το τέλος του δεύτερου παγκόσμιου πολέμου, το «Τέλος του Παιχνιδιού» καταγράφει τη ματαιότητα της ανθρώπινης ύπαρξης και την πορεία της κατάπτωσης του ανθρώπου, με το χαρακτηριστικό, ανελέητο χιούμορ του Μπέκετ που εκφράζεται καθαρά μέσα από τα λόγια της Νελ: «Δεν υπάρχει τίποτα πιο αστείο από τη δυστυχία».

Είναι η τέταρτη φορά που η Πειραματική Σκηνή ανεβάζει Μπέκετ, έπειτα από το «Περιμένοντας τον Γκοντό» (1981 και 2000) του Νίκου Χουρμουζιάδη και τις «Ευτυχισμένες Μέρες» (2013) της Δήμητρας Χουμέτη, ενώ στον Μπέκετ είναι αφιερωμένα δύο τεύχη του περιοδικού «Θεατρικά Τετράδια» (5 και 35).

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ
Μετάφραση: Νικηφόρος Παπανδρέου
Σκηνοθεσία: Γλυκερία Καλαϊτζή
Σκηνικά: Ευαγγελία Κιρκινέ
Κοστούμια: Μαρία Καραδελόγλου
Φωτισμοί: Κώστας Σιδηρόπουλος
Ηχητικό Περιβάλλον: Στέργιος Τσίλιος
Φωτογραφίες: Λευτέρης Τσινάρης (rejected.gr)

ΔΙΑΝΟΜΗ

Δημήτρης Ναζίρης: Χαμ
Έφη Σταμούλη: Κλοβ
Σοφία Μαρία Βούλγαρη: Νελ
Γιώργος Φράγκογλου: Ναγκ

TRAILER: https://goo.gl/Po3xU4

Πληροφορίες
Πού; Θέατρο Τ, Αλεξάνδρου Φλέμινγκ 16, Θεσσαλονίκη
Πότε; Σάββατο στις 21:30, Κυριακή στις 19:00 και Δευτέρα στις 21:30

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Χώρος: Θέατρο Τ, Αλεξάνδρου Φλέμινγκ 16, Θεσσαλονίκη
Παραστάσεις: Σάββατο στις 21:30, Κυριακή στις 19:00 και Δευτέρα στις 21:30
Τιμές εισιτηρίων: 12€ & 8€ (φοιτητικό & ανέργων)
Ατέλειες: Κάθε Δευτέρα (κατά προτεραιότητα)
Προπώληση: Viva.gr (https://goo.gl/JtNkMN)
Τηλέφωνο κρατήσεων: 2310 854 333
Parking: Με 3€ και την επίδειξη του εισιτηρίου σας, μπορείτε να αφήνετε το αυτοκίνητό σας στο parking που βρίσκεται ακριβώς δίπλα στο Θέατρο Τ.

Περισσότερες πληροφορίες: www.theatrot.gr
Υπεύθυνη επικοινωνίας: Λία Κεσοπούλου, info@theatrot.gr, 6971 95 95 29